Înainte de a ne scrie sau de a ne suna, te rugăm citește informația de mai jos. Este foarte posibil să găsești răspunsul la întrebarea care te frământă fără niciun efort. Îți mulțumim că ești interesat de produsele noastre!
GENERAL
Ce produse și servicii oferă NewsLex?
NewsLex oferă:
👩🏻💻BIBLIOTECA LEGISLATIVĂ ÎN ENGLEZĂ - curpinde sunte de acte normative românești traduse în limba engleză 📰. Actele normative sunt structurate pe diverse domenii, alese astfel încât să ocupe o plajă cât mai largă de informație utilă. Pentru a vedea care sunt aceste domenii, intră pe Legislație în Engleză. Unele domenii sunt deja active, urcate în platforma NewsLex, altele sunt în curs de pregătire. Fiecare domeniu are un cuprins și este foarte ușor să găsești exact informația pe care o cauți, doar uitându-te la cuprinsul respectiv. Iar dacă nu identifici informația respectivă, în partea dreaptă sus a ecranului ai un buton de căutare, cu ajutorul căruia te poți descurca foarte ușor.
Pentru mai multe detalii ascultă aici interviul cu av. Dana Vilaia.
👨🏻🎓CURSURI pentru mediatori și avocați juniori, dar și pentru studenți, după cum urmează:
Cursul Mediere prin Coaching și NLP - este un curs pentru mediatorii care doresc să dobândească abilități de coach și să învețe tehnici de NLP adaptate profesiei de mediator. Cum să privești speța 👀, să asculți părțile 👂🏻 și cum să le vorbești 👅 pentru ca să le schimbi mentalități 💡, astfel încât creierul lor 🧠 să fie pregătit pentru a crea valoare pentru ambele părți 💵 și pentru a ajunge la o înțelegere. Cursul mai cuprinde si tacticile și strategiile de negociere pe care orice mediator trebuie să le cunoască pentru a putea arbitra părțile în procesul lor de negociere, precum și informții generale despre cum să-ți construiești un brand personal ca să devii cunoscut în domeniul medierii. 🧲 Cursul include și o bibliotecă completă a actelor juridice 📂pe care un mediator trebuie să le redacteze în cadrul procedurii de mediere precum și alte acte de corespondență cu clientul.
Cursul Maestrul Avocat - este un curs destinat avocaților juniori și joacă rolul unui maestru avocat virtual. În acest curs sunt descrise tainele avocaturii și se intră adânc în tehnica profesiei de avocat. Astfel, avocații juniori vor învăța să redacteze un contract, o opinie legală sau o acțiune de instanță. De asemenea vor putea vizualiza interview-uri cu unii dintre cei mai mari maeștri avocați de la ora actuală din Romania, care le vor da sfaturi pentru desăvârșirea lor ca avocați.
Pentru mai multe detalii despre cursuri, citește aici și interviul cu av. Dana Vilaia
Ce cuprinde abonamentul la Biblioteca Legislativă ?
Abonamentul cuprinde actualizarea tuturor domeniilor care sunt incluse în pachetul inițial de servicii - Pachetul Starter. 🗃 Actualizarea se face în mod periodic, în funcție de publicarea în Monitorul Oficial a modificărilor actelor normative cuprinse în Starter. Așa cum îi spune numele, abonamentul trebuie să fie reînnoit anual. De asemenea, abonamentul va cuprinde și noile domenii pe care NewsLex le va urca pe platforma sa în anul respectiv precum și actualizările acestora.
Noi domenii sunt adăugate în fieare an, după cum consideră NewsLex necesar. În dorința sa de a fi cât mai util clienților săi, NewsLex ține seama de necesitățile acestora, așa că, dacă ești deja client NewsLex, nu ezita să ne scrii și să ne spui de ce ai nevoie. 👍 Pentru a putea beneficia de domeniile noi adăugate și de actualizarea Pachetului Starter, trebuie să-ți menținii abonamentul activ, prin reînnoirea acestuia.
Dacă ai ajuns la finalul abonamentului și decizi că nu mai vrei să-l reînnoiești, atunci vei menține accesul la informația din Pachetul Starter așa cum este aceasta actualizată până la data finalizării abonamentului. Ulterior acestei date, nu vei mai avea acces la nicio actualizare a respectivelor acte normative, 😟 decât după o nouă reînnoire a abonamentului.
Pot să achiziționez doar un singur act normativ sau domeniu din Biblioteca Legislativă?
Politica noastră este strictă cu privire la acest aspect. Biblioteca Legislativă este construită ca un întreg 🗂 și de aceea nu se poate achiziționa doar un singur act normativ din aceasta sau domeniu al acesteia.
Oferă NewsLex asistență juridică?
NewsLex nu oferă nicun fel de asistență juridică. NewsLex este doar o platformă de distribuire a unor produse care sunt create de către avocați, în cadrul formelor lor de organizare legală. Nu puteți lua legătura cu avocați sau alți consultanți prin intermediul NewsLex 🔏.
Pot să cumpăr un singur produs?
Se poate achiziționa orice produs care este individualizat ca atare într-un Tabel de Prețuri. Dacă vorbim de legislația din cadrul Bibliotecii Legislative în Engleză, aceasta nu se vinde pe segmente, ci ca un pachet întreg. 🗂
Pot să transmit sau să împart beneficiile mele ?
Împărțirea unui cont NewsLex de utilizator sau de client este strict interzisă. Nu este în interesul tău să împarți contul de NewsLex cu o persoană terță care poate apoi deveni mai bun ca tine în profesia ta. 🧐 Folosirea simultană a contului de NewsLex de către o altă persoană decât titluarul ei, îți poate restricționa accesul la serviciu. 🥺 Orice încălcare a acestei interdicții poate duce la încetarea calității tale de client NewsLex și poate rezulta în daune materiale conform Contractului de Utilizare. Pentru mai multe detalii vizitează secțiunea Termeni și Condiții, unde sunt cuprinse toate drepturile și obligațiile unui utilizator/client NewsLex.
Cine sunt clienții NewsLex?
Clienții noștri sunt într-un fel sau altul toate persoanele fizice sau juridice care sunt interesate de profesiile juridice sau sunt deservite de acestea:
👩🏻💻Biblioteca Legislativă în Engleză este construită pentru pentru profesioniștii din domeniul juridic care lucrează în limba engleză, în special pentru firme de avocatură sau departamentele juridice din multinaționale care folosesc frecvent legislația în limba engleză pentru redactarea opiniilor lor juridice sau raportărilor către client sau superiori.
👨🏻🎓Cursurile sunt adresate profesioniștilor din domeniul juridic - avocați și mediatori - dar și studenților. Cursurile se adresează în primul rând avocaților juniori care doresc să aibă un maestru virtual care să-i ghideze în profesia de avocat și mediatorilor care doresc să-și dezvolte abilități de coach în profesia lor, dar și studenților care au curiozitate să afle ce înseamnă avocatura sau medierea. NewsLex încurajează studenții care doresc să îmbrățișeze o carieră în domeniul avocaturii precum și tinerii avocați stagiari cărora le sunt oferite diverse discount-uri. Pentru politica de discount-uri te rog să intri pe pagina de Cursuri și să te uiți la Tabelul de Prețuri.
Cum pot deveni client?
Poți să ne contactezi, fie Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 📧 sau la telefon 📞 +40772079147, sau pur și simplu, plătind produsul respectiv cu cardul sau prin transfer bancar.
Pentru cât timp voi avea acces la NewsLex dacă devin client?
Accesul la serviciul de actualizare al produselor care necesită actualizare (ex: Biblioteca Legislativă) va fi valabil atâta timp cât serviciul de actualizare a fost plătit de către client. 👍
Unde găsesc prețul produselor pe site?
Prețurile produselor se regăsesc în Tabelul de Prețuri de pe fiecare pagină a produsului pe care îl cauți: Biblioteca Legislativă, Cursuri
Ce înseamnă valoarea de piață care apare în descrierea fiecărui domeniu din Bilblioteca Legislativă?
Valoare de piață care apare la fiecare dintre domeniile care formează Biblioteca Legislativă reprezintă prețul pe care l-ai fi plăti unei firme de traduceri pentru toate actele normtive care sunt cuprinse în domeniul respectiv. Prețul pe care îl găsești acolo este doar un indicator al valorii de piață al domeniului respectiv și nu reprezintă prețul efectiv pe ca îl vei plăti, dacă vei deveni clientul nostru. Așa cum vei observa din Tabelul de Prețuri de la Biblioteca Legislativă, prețurile de care vei beneficia tu atunci când achiziționezi această bibliotecă ajung la aprox 15% 🎁 din valoarea de piața a acesteia.
Oferă NewsLex discount-uri?
Nu avem politică de discounturi.
Sunt facturile NewsLex deductibile din punct de vedere fiscal ?
Da. Achiziționarea produselor NewsLex sunt considerate deductibile fiscal pentru orice firmă de avocatura sau societate comercială.
Cum pot să plătesc?
NewsLex acceptă transferuri bancare la contul IBAN care apare pe factura pro-forma Newslex sau plata cu cardul 💳 direct pe site, plată securizată prin intermediul operatorului nostru de plăți. Plata parțială nu este acceptată. În cazul în care alegi plata prin transfer bancar, procesarea plății poate dura între 1-2 zile în funcție de locația din care faci plata. (Romania, Europa sau în afara Europei). Pentru facilitarea plății și a accesării produselor achizitionate, te rugăm să trimiți o confirmare de plată pe adresa de email 📩 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Cât de repede am acces la NewsLex după ce efectuez plata?
Ai acces instant dacă plătești online cu cardul 💳 și imediat după ce se confirmă plata, în cazul transferului bancar. Pentru facilitarea plății prin transfer bancar, te rugăm să trimiți o confirmare de plată 📩 pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Ce trebuie să fac ca să am acces la Demo?
Ca să ai acces instant la Demo pur și simplu apară butonul Register din dreapta sus de pe orice pagină NewsLex și include acolo un nume real și o adresă de email corectă. Fii atent, trebuie neapărat să introduci datele tale reale, altfel, programul nu îți va putea deschide un Cont de Demo. Odată întregistrat devi utilizator NewsLex și vei avea acces la Demo care cuprinde o parte mică din fiecare produs NewsLex. Pur și simplu du-te la produsul pe care îi ai în vedere și accesează demonstrația. Dacă dorești să devii client NewsLex și să ai acces la produsul pe care ți-l dorești trebuie doar să plătești prețul respectiv din Tabelul de Prețuri.
Cât de relevant este Demo-ul?
Fiecare produs de pe site-ul NewsLex are câte un demo. Informațiile din demo nu sunt cele mai relevante pentru produsul respectiv întrucât intenția Demo-ului este ca tu să ai o experiență a modului în care este prezentată și ordonată informația, nu să ai access la cea mai relevantă informație a produsului respectiv. Cea mai valoroasă parte a informației este păstrată pentru contul de client. Cu toate acestea, contul de Demo este foarte important pentru că îți formează o idee despre produsul respectiv.
Crearea unui cont de Demo îmi crează vreo obligație?
Nu există nicio obligație atunci când îți creezi un cont de Demo. Nu trebuie să plătești nimic. Tot ce trebuie să faci este să-ți creezi un cont ⌨️ folosind un nume si o adresă de email valabilă și să respecți Termenii și Condițiile.
Care este programul NewsLex ?
Biroul nostru este deschis de Luni până Vineri de la ora 10:00 am la 4:00 pm Zona CET. Echipa Newslex va verifica periodic mesajele transmise în afara orelor de program, în funcție de disponibilitate. Nu oferim suport pe durata vacanțelor sau sărbătorilor legate.
Cum pot pune o întrebare ?
Contactează-ne prin intermediul formularului de contact de pe site. Odată ce ai scris întrebarea, introdu și un titlu coresponzător (ex: achiziție, probleme tehnice, etc) și apasă butonul trimite. Emailul tău va ajunge direct la Echipa NewsLex care îți va răspunde ASAP. Introdu întotdeauna un titlu emailului tău pentru a putea fi mai ușor de identificat. Dar cel mai bine, folosește 📞 +40772079147 în timpul orelor de serviciu și ți se va răspunde imediat.
SUPORT TEHNIC
Trebuie să-mi instalez vreun soft pe calculator pentru a a accesa NewsLex?
Nu. Nu este nevoie să instalezi niciun soft pe calculator sau telefon ca să accesezi programul NewsLex. NewsLex este o baza online de date care poate fi accesată folosind un username și o parolă.
Pot să accesez informația de pe orice fel de gadget?
Da, poți avea acces alternativ la NewsLex de pe orice fel de gadget. Ca să beneficiezi de drepturile tale, nu împărtăși username-ul și parola ta. Accesul simultan nu este posibil. Pentru o utilizare eficientă trebuie să închizi aplicația accesând Log Out. În acest caz, conexiunea curentă se va închide într-un mod corect și nu se va atinge numărul maxim de conexiuni simultane pentru contul tău de client, evitând astfel o restricționare a contului.
Dacă închizi aplicația într-un mod neadecvat, doar prin închiderea ferestrei de browser, vei lăsa conexiunea curentă deschisă și inactivă și nu vei putea să închizi apoi conexiunea în mod corect, lucru care te poate împiedica să re-intri în aplicație, folosind aceleași date de client. Orice conexiune lăsată deschisă printr-o ieșire inadecvată din program, va fi automat închisă după trecerea a 15 minute de inactivitate.
Cum îmi pot administra contul de pe telefonul mobil?
Contul tău poate fi administrat de pe telefonul mobil în același fel în care îl administrezi de pe un computer.
Cum mă înregistrez / intru în cont?
Înregistrarea. Pentru a te înregistra trebuie să intri aici și ai nevoie de un username și o email. Introdu username-ul pe care vrei sa îl folosești de acum înainte în aplicația NewsLex si emailul pe care dorești sa primești factura și să comunici cu noi.
Stabilirea Parolei. După ce te-ai înregistrat cu emailul corect, vei primi un mesaj care îți va spune să îți stabilești parola la link-ul din email. Apasă pe link. NewsLex îți va sugera o parolă, dar tu schimbă această sugestie cu parola pe care dorești să o folosești pentru a te loga la aplicația NewsLex.
Logarea. Intrarea în cont se face folosind butonul Login din Meniul din partea de sus a website-lui, folosind fie username-ul sau parola pe care l-ai înregistrat
Cum îmi stabilesc o parola?
Parola este stabilită fie automat de către program atunci când vă înregistrați ca utilizator pentru prima dată, fie o stabiliți manual o parolă anume. Parola nu trebuie să conțină numele utilizatorului.
Parola ar trebui să aibă cel puțin 12 caractere lungime și să conțină atât litere mari cât si litere mici, cifre si caractere speciale precum ! " ? $ % ^ & ). Nu recomandăm salvarea parolei pe internet. Cel mai bine este să o includeți de fiecare dată când folosiți programul.
Cum îmi schimb parola?
Odată ce ai intrat în contul tău prin Login, folosind usename-ul și parola înregistrate, vei vedea pe bara de sus, meniul Help / User Manual. Acolo vei găsi informații utile despre cum îți schimbi parola și cum te deconectezi din program.