Întrebări Frecvente (FAQ)
Înainte de a ne scrie sau de a ne suna, te rugăm citește informația de mai jos. Este foarte posibil să găsești răspunsul la întrebarea care te frământă, fără niciun efort. Îți mulțumim că ești interesat de produsele noastre!
GENERAL
NewsLex este o platformă de vânzare a produselor care apar pe site. Produsele oferite pe această platformă nu sunt custom-made pentru anumiți clienți. Deși produsele NewsLex sunt create de avocați, în cadrul formei lor de organizare, NewsLex nu acționează ca un avocat. Produsele NewsLex nu reprezintă servicii juridice, nu au caracterul de îndrumare, de ghidare și nu garantăm nici oportunitatea, nici acuratețea lor și nici că ar fi adecvate scopului pentru care dorește clientul să le folosească. Produsele NewsLex sunt vândute ca atare, așa cum sunt ele gândite pentru a se aplica pe o scară cât mai largă, dar nu înlocuiesc munca pe care o face clientul pentru adaptarea lor la business-ul său. NewsLex nu poate fi contactat pentru servicii de avocatură.
Detalii despre produsele NewsLex poți găsi mai jos.
În funcție de produs, clienții noștri sunt: avocați, juriști, studenți la drept, mediatori dar și departamentele juridice ale societăților comerciale sau chiar societăți comerciale care nu au în organizarea lor departamente juridice, dar doresc să se instruiască și să beneficieze de produsele noastre.
Persoanele care accesează produsele noastre sunt răspunzătoare pentru deciziile, acţiunile / inacţiunile lor, precum și pentru pagube suferite, indiferent de natura acestora, ca urmare a folosirii informaţiilor prezentate / produselor achiziționate de pe site-ul www.newslex.ro, fără a le adapta situațiilor din practica clientului.
NewsLex nu oferă niciun fel de asistență juridică. NewsLex este doar o platformă de distribuire a unor produse care sunt create de către avocați, în cadrul formelor lor de organizare legală. Nu puteți lua legătura cu avocați sau alți consultanți prin intermediul NewsLex.
Informațiile puse la dispoziție de către site-ul www.newslex.ro au caracter informativ, nicidecum caracter de consultație juridică. Persoanele care accesează site-ul sunt răspunzătoare pentru deciziile, acţiunile / inacţiunile lor, precum și pentru pagube suferite, indiferent de natura acestora, ca urmare a folosirii informaţiilor prezentate/ produselor achiziționate de pe site-ul www.newslex.ro.
Împărțirea unui cont NewsLex de utilizator sau de client este strict interzisă. Nu este în interesul tău să împarți contul de NewsLex cu o persoană terță care poate apoi deveni mai bun ca tine în profesia ta. Folosirea simultană a contului de NewsLex de către o altă persoană decât titluarul ei, îți poate restricționa accesul la serviciu. 🥺 Orice încălcare a acestei interdicții poate duce la încetarea calității tale de client NewsLex și poate rezulta în daune materiale conform Contractului de Utilizare. Pentru mai multe detalii vizitează secțiunea Termeni și Condiții, unde sunt cuprinse toate drepturile și obligațiile unui utilizator / client NewsLex.
Despre detalii legate de termenii și condițiile site-ului poți citi mai multe la Termeni și Condiții.
Cum pot pune o întrebare?
Contactează-ne prin intermediul adresei de email de pe site sau dă click Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.și scrie un email. Odată ce ai scris întrebarea, introdu și un titlu coresponzător (ex: achiziție, probleme tehnice, etc) și apasă butonul trimite. Emailul tău va ajunge direct la Echipa NewsLex care îți va răspunde în orele de program. Introdu întotdeauna un titlu emailului tău pentru a putea fi mai ușor de identificat.
Dar cel mai bine, folosește mesaje pe whatsapp la numărul +40772079147 în timpul orelor de serviciu și ți se va răspunde imediat.
Nu contactați telefonic NewsLex, în afară de email sau whatsapp.
Nu avem suficient personal pentru a prelua toate apelurile telefonice care vin spre noi și de aceea nu vom prelua în mod direct niciun apel telefonic. În plus, noi suntem adepții eficiențizării timpului prin intermediul tehnologizării, acolo unde se poate și de aceea toate informațiile noastre sunt pe site, avem o transparență de 100%. În schimb vom răspunde tuturor mesajelor scrise pe email sau whatsapp.
În plus, ai toate formularele deja pregătite de noi pentru orice solicitare ai avea nevoie. Uită-te mai jos la secțiunea formulare si completează-l pe cel care se potrivește situației tale direct de acolo.
Care este programul de lucru?
Biroul nostru este deschis de Luni până Vineri de la ora 10:00 am la 4:00 pm Zona CET și în acest interval vei primi răspuns la solicitările tale.
Echipa Newslex va verifica periodic mesajele transmise în afara orelor de program, în funcție de disponibilitate.
Nu oferim suport pe durata vacanțelor sau sărbătorilor legale.
PRODUSE
NewsLex oferă următoarele produse:
👨🏻🎓CURSURI pentru mediatori și avocați juniori, dar și pentru studenți.
👩🏻💻BIBLIOTECA LEGISLATIVĂ ÎN ENGLEZĂ - cuprinde zeci de acte normative românești traduse în limba engleză
📂 CONTRACTE.
NewsLex S.R.L îşi rezervă dreptul de a actualiza/modifica conţinutul şi structura site-ului www.newslex.ro precum şi dreptul de a şterge parţial/ în întregime conţinutul unor informaţii.
Nu este permisă publicarea, transmiterea, vanzarea sau distribuirea sub orice formă a produselor obținute ca urmare a accesării site-ului www.newslex.ro în lipsa obtinerii în prealabil a unui accept scris din partea NewsLex S.R.L.
Ce cuprinde cursul Maestrul Avocat?
Cursul Maestrul Avocat - este un curs destinat avocaților și juriștilor juniori și joacă rolul unui maestru avocat virtual. În acest curs sunt descrise tainele avocaturii și se intră adânc în tehnica profesiei de avocat. Astfel, avocații / juriștii juniori vor învăța să redacteze un contract, o opinie legală sau o acțiune de instanță. Pentru mai multe detalii despre cursuri, citește aici și interviul cu av. Dana Vilaia..
Ce cuprinde cursul Mediere prin Coaching și NLP?
Cursul Mediere prin Coaching și NLP - este un curs pentru mediatorii care doresc să dobândească abilități de coach și să învețe tehnici de NLP adaptate profesiei de mediator. Cum să privești speța, să asculți părțile și cum să le vorbești pentru ca să le schimbi mentalități, astfel încât creierul lor să fie pregătit pentru a crea valoare pentru ambele părți și pentru a ajunge la o înțelegere. Cursul mai cuprinde si tacticile și strategiile de negociere pe care orice mediator trebuie să le cunoască pentru a putea arbitra părțile în procesul lor de negociere, precum și informții generale despre cum să-ți construiești un brand personal ca să devii cunoscut în domeniul medierii. Cursul include și o bibliotecă completă a actelor juridice pe care un mediator trebuie să le redacteze în cadrul procedurii de mediere precum și alte acte de corespondență cu clientul.
Ce tipuri de contracte oferă NewsLex?
Am grupat contractele în pachete - pe industrii și pe domenii de interes - astfel încât să găsești tot ce ți-ai dori în pachetul corespunzător tipului tău de industrie (ex: Transporturi, Corporate, Industria Hotelieră, etc).
Pot să achiziționez doar un singur contract sau domeniu din Contracte?
Politica noastră este strictă cu privire la acest aspect. Nu poți achiziționa un singur contract, dar poți achiziționa un singur domeniu - ex: domeniul Transporturi sau Răspundere Profesională, etc.
Ce se întâmplă dacă nu găsesc contractul pe care îl caut în pachetul achiziționat?
Toate contractele care se găsesc în diversele pachete puse la dispoziție de NewsLex sunt enumerate în descrierea pachetului respectiv. Pachetul respectiv nu include nimic suplimentar, iar tu vei știi încă de la început acest lucru. Dar dacă totuși nu găsești un anumit tip de contract în pachetul achiziționat dar care este relevant pentru industria ta, scrie-ne și vom avea grijă să fie redactat și inclus în pachetul tău. Acest lucru nu este un angajament din partea noastră, ci este o facilitate pe care putem să o acordăm sau nu, în funcție de resursele noastre.
Plătesc în plus pentru actualizările pachetelor de contracte?
Dacă decidem să includem noi contracte în pachetul achiziționat de tine, nu va fi nevoie să plătești nimic suplimentar. Noile contracte vor fi incluse cu complimentele noastre.
Ce trebuie să știu despre biblioteca legislativă în limba engleză?
👩🏻💻BIBLIOTECA LEGISLATIVĂ ÎN ENGLEZĂ - cuprinde zeci de acte normative românești traduse în limba engleză.
Actele normative sunt structurate pe diverse domenii, alese astfel încât să ocupe o plajă cât mai largă de informație utilă. Unele domenii sunt deja active, urcate în platforma NewsLex, altele sunt în curs de pregătire. Fiecare domeniu are un cuprins și este foarte ușor să găsești exact informația pe care o cauți, doar uitându-te la cuprinsul respectiv. Iar dacă nu identifici informația respectivă, în partea dreaptă sus a ecranului ai un buton de căutare, cu ajutorul căruia te poți descurca foarte ușor. Biblioteca Legislativă în engleză este construită pentru pentru profesioniștii din domeniul juridic care lucrează în limba engleză, în special pentru firme de avocatură sau departamentele juridice din multinaționale care folosesc frecvent legislația în limba engleză pentru redactarea opiniilor lor juridice sau raportărilor către client sau superiori.
A nu se confunda cu versiunea oficială a actelor normative publicată în Monitorul Oficial al României. Actele oficiale publicate în Monitorul Oficial al României reprezintă singura baza legală la care se poate face referire în documentele prezentate în faţa instituţiilor statului. Conţinutul textelor în format electronic ale actelor normative, aparțin NewsLex, fiind rezultatul muncii angajaților societății sau ai colaboratorilor noștri.
Pentru mai multe detalii ascultă aici interviul cu av. Dana Vilaia.
Ce cuprinde abonamentul la Biblioteca legislativă în engleză?
Abonamentul cuprinde actualizarea tuturor domeniilor care sunt incluse în pachetul inițial de servicii - Pachetul Starter. Actualizarea se face în mod periodic, în funcție de publicarea în Monitorul Oficial a modificărilor actelor normative cuprinse în Starter. Așa cum îi spune numele, abonamentul trebuie să fie reînnoit anual. De asemenea, abonamentul va cuprinde și noile domenii pe care NewsLex le va urca pe platforma sa în anul respectiv precum și actualizările acestora.
Noi domenii sunt adăugate în fieare an, după cum consideră NewsLex necesar. În dorința sa de a fi cât mai util clienților săi, NewsLex ține seama de necesitățile acestora, așa că, dacă ești deja client NewsLex, nu ezita să ne scrii și să ne spui de ce ai nevoie. 👍
Pentru a putea beneficia de domeniile noi adăugate și de actualizarea Pachetului Starter, trebuie să-ți menținii abonamentul activ, prin reînnoirea acestuia.
Dacă ai ajuns la finalul abonamentului și decizi că nu mai vrei să-l reînnoiești, atunci vei menține accesul la informația din Pachetul Starter așa cum este aceasta actualizată până la data finalizării abonamentului. Ulterior acestei date, nu vei mai avea acces la nicio actualizare a respectivelor acte normative, 😟 decât după o nouă reînnoire a abonamentului.
Pot să achiziționez doar un singur act normativ sau domeniu din Biblioteca legislativă în engleză?
Politica noastră este strictă cu privire la acest aspect. Biblioteca Legislativă este construită ca un întreg și de aceea nu se poate achiziționa doar un singur act normativ din aceasta. Dar, în schimb, poți achiziționa un singur domeniu al acesteia. Prețurile fiecărui domeniu sunt afișate la descrierea domeniului respectiv precum și în tabelul de prețuri.
Se poate achiziționa orice produs care este individualizat ca atare într-un Tabel de Prețuri sau care are stabilit un preț individual. Dacă vorbim de legislația din cadrul Bibliotecii Legislative în Engleză, aceasta nu se vinde pe segmente, ci ca un pachet întreg.
♣ Modelele de contracte sunt ale tale pe viață.
♣ La Cursuri ai acces timp de doi ani de la momentul achiziției.
♣ Accesul la serviciul de actualizare al produselor care necesită actualizare (ex: Biblioteca Legislativă) va fi valabil atâta timp cât serviciul de actualizare a fost plătit de către client.
POLITICA DE PREȚURI
Prețurile produselor se regăsesc în Tabelul de Prețuri sau pe pagina produsului pe care îl cauți. Acela este prețul pe care trebuie să îl plătești pentru a beneficia de produsul respectiv. Toate tarifele aferente produselor prezentate pe site sunt exprimate în Euro / lei (RON) și includ T.V.A.
În general nu avem politică e discount-uri în afară de cea care este deja menționată pe site. În plus, este posibil ca din când în când să facem o campanie de marketing în cadrul căreia să poți beneficia de anumite promoții. Atunci când avem promoții la produse, acestea vor fi identificate corespunzător pe site, iar dacă ești utilizator NewsLex, vei primit o notificare pe email sau whatsapp.
Da. Toți clienții Newslex, fie cabinete de avocatură sau societțăți comeriale pot să-și deducă fiscal prețul produselor NewsLex atâta timp cât acestea sunt legate de activitatea clientului.
Ulterior finalizării comenzii, utilizatorul va primi la adresa de e-mail pe care a furnizat-o în momentul creării contului o factură pentru produsele comandate/abonamentul ales.
NewsLex acceptă transferuri bancare la contul IBAN care apare pe factura pro-forma Newslex sau plata cu cardul 💳 direct pe site, plată securizată prin intermediul operatorului nostru de plăți.
Plata parțială nu este acceptată.
În cazul în care alegi plata prin transfer bancar, procesarea plății poate dura între 1-2 zile în funcție de locația din care faci plata. (Romania, Europa sau în afara Europei). Pentru facilitarea plății și a accesării produselor achizitionate, te rugăm să trimiți o confirmare de plată pe adresa de email 📩 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Toate plățile trebuiesc realizate de către utilizatori în avans, livrarea produsele plătite fiind posibilă doar după momentul confirmării transferul de bani în contul NewsLex S.R.L.
Ai acces instant dacă plătești online cu cardul 💳 . În cazul transferului bancar, accesul la produsele achiziționate se face imediat după ce se confirmă plata. Pentru facilitarea plății prin transfer bancar, te rugăm să trimiți o confirmare de plată pe adresa de email 📩 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Livrarea produselor comandate, respectiv contul și parola pentru accesul pe bază de abonament se va face la adresa de e-mail furnizată de către utilizator. Utilizatorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din contul său.
Prin finalizarea comenzii utilizatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevarate la data plasării comenzii. De asemenea, în acest mod utilizatorul consimte ca angajații NewsLex S.R.L. să poată să îl contacteze în cazul ivirii unei situații in care este necesar acest lucru.
MATERIALE GRATUITE
Materialele Gratuite pot fi o parte dintr-un produs oferit ca Demo pentru produsul respectiv sau pur și simplu alte materiale, independente de produsele în sine.
Astfel, în Materiale Gratuite vei găsi:
♣ pentru programull Maestrul Avocat - Modulul VII - Cum să interacționezi cu clientul,
♣ pentru legislația în engleză vei găsi legislația despre Sancțiuni Internaționale iar
♣ pentru Mediere prin Coaching și NLP, vei găsi Modulul I - Mediere, Coaching și NLP.
Aceste produse gratuite îți oferă informație gratuită dar te și ajută să vezi cum este structurată informația în cursul respectiv, astfel ca decizia ta de a cumpăra produsul respectiv să fie luată în cunoștință de cauză.
Ca să ai acces instant la Materialele Gratuite trebuie pur și simplu să-ți deschizi un Cont de Utilizator. Apasă butonul Register din dreapta sus de pe orice pagină NewsLex și include acolo numele tău real, o adresă de email corectă și telefonul tău.
Fii atent, trebuie neapărat să introduci datele tale reale, altfel, programul nu îți va putea deschide un Cont de Utilizator.
Odată întregistrat devii utilizator NewsLex și vei avea acces la Materialele Gratuite.
Pentru a avea acces la un produs, trebuie să-l achiziționezi, iar atunci contul tău, va deveni Cont de Client.
Dacă ai devenit Utilizator, după deschiderea unui Cont de Utilizator, înseamnă că ești de acord cu Termenii și Condițiile site-ului, dându-ți acordul pentru folosirea de către NewsLex a datelor tale de înregistrare pentru motive de marketing și promovare a serviciilor și produselor noastre.
Fiecare produs de pe site-ul NewsLex are câte un demo introdus în Materialele Gratuite. Deși interesante și având valoarea lor, informațiile din demo NU sunt cele mai relevante pentru produsul respectiv întrucât intenția Demo-ului este ca tu să ai o experiență a modului în care este prezentată și ordonată informația, nu să ai access la cea mai relevantă informație a produsului respectiv. Cea mai valoroasă parte a informației este păstrată pentru Contul de Client.
Cu toate acestea, Contul de Utilizator este foarte important pentru că îți formează o idee despre produsul respectiv, timp în care îți furnizează și informație de valoare.
NU există nicio obligație atunci când îți creezi un Cont de Utilizator. Nu trebuie să plătești nimic și nici măcar nu îți cerem datele cardului. Tot ce trebuie să faci este să-ți creezi un cont folosind un nume si o adresă de email valabilă și să respecți Termenii și Condițiile.
În scopul creării unui Cont de Utilizator, destinat uzului personal, este necesară furnizarea următoarelor informații:
♣ Nume și prenume;
♣ E-mail;
♣ Număr de telefon.
Prin finalizarea comenzii Utilizatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare deschiderii Contului de Utilizator, sunt corecte, complete și adevarate. În acest mod Utilizatorul consimte ca angajații și colaboratorii NewsLex S.R.L. să poată să îl contacteze în cazul ivirii unei situații in care este necesar acest lucru. De asemenea, dacă ai devenit Utilizator, după deschiderea unui Cont de Utilizator, înseamnă că ești de acord cu termenii și condițiile site-ului, consimțind la folosirea de către NewsLex a datelor tale de înregistrare pentru motive de marketing și promovare a seriviilor și produselor NewsLex.
GARANȚII
Materialele Gratuite reflectă modul de structurare și conținutul produselor. Ca urmare, clientul este în deplină cunoștință de cauză referitor la produsul pe care îl achiziționează.
Cu toate acestea, garanţia oferită este de 14 zile calendaristice. În toată această perioadă, aveţi dreptul de a solicita şi a vi se returna integral suma plătită fără a fi necesară nici o justificare din partea dvs. Tot ceea ce trebuie să faceţi este sa ne contactaţi, în scris, prin email. Această garanție expiră în 14 zile de la data achiziționării produsului.
În această situație ne-am dori să ştim şi am aprecia orice feedback din partea dvs care este extrem de util în misiunea noastră de a deveni din ce în ce mai buni, în fiecare zi, atât în ceea ce priveşte calitatea conţinutului educaţional oferit cât şi al experienţei de învăţare oferite cursanţilor noştri pe care ne-o dorim memorabilă.
Da. În momentul în care NewsLex observă un comportament recurent al Clienților care achiziționează produse pentru a solicita ulteior garanția, Vom considera acest comportament o intenție de fraudare și vom închide definitiv accesul Clientului respectiv la produsele si serviciile NewsLex.
SUPORT TEHNIC
Trebuie să-mi instalez vreun soft pe calculator pentru a a accesa NewsLex?
Nu. Nu este nevoie să instalezi niciun soft pe calculator sau telefon ca să accesezi programul NewsLex. NewsLex este o baza online de date care poate fi accesată folosind un username și o parolă.
Pot să accesez informația de pe orice fel de gadget?
Da, poți avea acces alternativ la NewsLex de pe orice fel de gadget. Ca să beneficiezi de drepturile tale, nu împărtăși username-ul și parola ta. Accesul simultan nu este posibil. Pentru o utilizare eficientă trebuie să închizi aplicația accesând Log Out. În acest caz, conexiunea curentă se va închide într-un mod corect și nu se va atinge numărul maxim de conexiuni simultane pentru contul tău de client, evitând astfel o restricționare a contului.
Dacă închizi aplicația într-un mod neadecvat, doar prin închiderea ferestrei de browser, vei lăsa conexiunea curentă deschisă și inactivă și nu vei putea să închizi apoi conexiunea în mod corect, lucru care te poate împiedica să re-intri în aplicație, folosind aceleași date de client. Orice conexiune lăsată deschisă printr-o ieșire inadecvată din program, va fi automat închisă după trecerea a 15 minute de inactivitate.
Cum îmi pot administra contul de pe telefonul mobil?
Contul tău poate fi administrat de pe telefonul mobil în același fel în care îl administrezi de pe un computer. Nu există nicio diferență.
Cum mă înregistrez / intru în cont?
Înregistrarea. Pentru a te înregistra trebuie să intri aici și ai nevoie de un username și un email valabil. Introdu username-ul pe care vrei sa îl folosești de acum înainte în aplicația NewsLex si emailul pe care dorești sa primești comunicările ulterioare cu noi, inclusiv link-ul de setare al parolei, factura și orice alte comunicări. Nu uita, pe factură va apărea adresa de email și aceasta va fi parte din dovada deținerii contului, în cazul în care vei șterge contul din greșeală.
Logarea. Intrarea în cont se face folosind butonul Login din Meniul din partea de sus a website-lui, folosind fie username-ul sau parola pe care l-ai înregistrat
Cum îmi stabilesc o parola?
Parola este stabilită atunci când te înregistrezi ca utilizator pentru prima dată. Când ai intrat în Login și aț introdus un username și un email, vei primi imediat un email cu un link la care să îți poți seta manual parola. Apasă pe link și stabilește-ți parola.
Parola nu trebuie să conțină numele utilizatorului. Parola ar trebui să aibă cel puțin 12 caractere lungime și să conțină atât litere mari cât si litere mici, cifre si caractere speciale precum ! " ? $ % ^ & ). Nu recomandăm salvarea parolei pe internet. Cel mai bine este să o incluzi parola de fiecare dată când folosești programul. Nu da username-ul și parola altei persoane, căci acest lucru poate duce la blocarea contului tău.
Cum îmi schimb parola?
Odată ce ai intrat în contul tău prin Login, folosind usename-ul și parola înregistrate, vei putea intra în MY Account (dreapta sus) și acolo vei intra în Detalii Cont și vei putea să îți schimbi parola.
De asemenea, vedea pe bara de sus, meniul Help / User Manual. Acolo vei găsi informații utile despre cum funcționează site-ul inclusiv cum să îți schimbi parola și cum te deconectezi din program.
Ce s-a întâmplat?
Dacă ești blocat să intri în cont este pentru că:
- Ai atins numărul maxim de conexiuni NewsLex deschise simultan pentru respectivul cont de utilizator
sau - Ai dat datele tale de utilizator altei persoane, iar aceasta folosește contul în locul tău
- sau
- Persoana căreia i-ai dat datele tale de cont a schimbat setările și parola contului, astfel încât nu mai poți intra în propriul tău cont.
- Ai salvat parola pe internet și contul tău a fost preluat de altă persoană.
Cum pot debloca contul?
În funcție de situație ai următoarele soluții:
- Dacă ești blocat să intri în cont pentru că ai atins numărul maxim de conexiuni NewsLex deschise simultan pentru respectivul cont de utilizator - trebuie să aștepți ca una din aceste conexiuni să fie închisă prin logout sau să expire automat după 15 minute de inactivitate. Încearcă din nou după ce au trecut cele 15 minute.
- Dacă ai dat datele tale de utilizator altei persoane, iar aceasta folosește contul în locul tău - schimbă-ți parola ca să îți poți folosi contul.
- Dacă pesoana căreia i-ai dat datele tale de cont a schimbat setările și parola contului, astfel încât nu mai poți intra în propriul tău cont - te rog să Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. și să atașezi emailului tău factura care să demonstreze că ești proprietarul contului. Dacă nu poți să demonstrezi că ești proprietarul contului, NewsLex nu va putea face nimic pentru tine.
Cum îmi șterg contul?
Poți să îți anulezi / ștergi contul dacă ești logat în cont. Atunci când te afli în aplicație, intri în My Account din dreapta sus (vezi prima poză). În My Account vei găsi în stânga jos pe ecran Șterge Contul (vezi a doua poză). Pentru a anula / șterge contul va trebui să-ți introduci parola. Contul tău va fi șters definitiv și nicio data nu va mai fi păstrată, dar nici nu vei mai avea acces la serviciile si produsele NewsLex. Vezi mai jos consecințele ștergerii contului.
POZA 1
POZA 2
Care sunt consecințele anulării / ștergerii contului?
Anularea / ștergerea contului duce la următoarele consecințe:
- Toate datele tale personale sunt șterse și NICIO copie a lor nu este păstrată în sistemul nostru. Din acest motiv nici nu îți mai poți restabili singur contul. Username-ul și parola nu vor fi nici ele păstrate de sistem. Pentru restabilirea contului va trebui să Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
- Nu vei mai putea accesa produsele și serviciile NewsLex.
- Nu vei putea restabili contul decât dacă poți face dovada proprietății contului prin factura fiscală pe numele tău și efectuare plății din contul tău.
- În lispa dovezii proprietății contului, produsele și serviciile la care aveai acces vor fi pierdute definitiv.
Ce fac dacă am șters contul din greșeală?
Dacă ai șters contul din greșeală atunci va trebui să Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. și să ne demonstrezi cu factura emisă și achitată pe nume tău că ai dreptul să folosești unul dintre serviciile noastre sau că ai plătit unul dintre produsele noastre. Vei reprimi dreptul să folosești serviciul sau produsul, pe durata rămasă din contractul tău. Valabilitatea produselor și serviciilor nu îți este grantată decât pentru o anumită perioadă de timp de la achiziționare. Pentru mai multe detalii te rog să citești secțiunea de mai sus: Pentru cât timp voi avea acces la produsele NewsLex dacă devin client?
Dacă nu poți să demonstrezi că ești proprietarul contului, NewsLex nu va putea face nimic pentru tine.